ویژگی های فرش 700 شانه و 1200 شانه

امروزه توی انواع سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ، بازار فرش و آگهی های بازرگانی شاهد این هستیم که در مورد فرش تبلیغ میشه . این به این خاطر که طرح های متفاوت و متنوع زیادی وارد بازار این صنعت توی ایران و جهان شده و دنیای فرش های ماشینی این روز ها پیشرفت چشم گیری کرده و ایران در مبحث فرش، از زمان های قدیم همیشه حرف اول رو میزده و میزنه . از زمانی که فرش های ماشینی وارد بازار شده اند زمان زیادی میگذره و شروعش با فرش های 400 شانه بوده و امروز انواع فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 را توی تمام بازار جهان می بینیم .

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 24 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

 

شرکت کمپرسور سازی ایران کمپرسور تولید کننده انواع کمپرسورهای باد در ایران می باشد.محصولات تولیدی شامل انواع کمپرسور های باد بدون صدا ،کمپرسورهای باد بدون روغن،کمپرسورهای باد صنعتی و...میباشد.در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در خصوص تولیدات شرکت ایران کمپرسور ارائه نماییم.


 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 21 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

تور لحظه آخری استانبول و جاهایی که باید دید!

ترکیه در چند سده‌ی گذشته با نام امپراتوری عثمانی و اکنون با نام رسمی جمهوری ترکیه تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این منطقه در دوران باستان تحت حکومت دولت‌شهرهای متعددی مانند ایونیا قرار داشت و بعد از آن، زیر سلطه‌ی حکومت‌هایی همچون هخامنشیان، سلجوقیان، امپراتوری روم و عثمانی‌ها قرارگرفته است. پس ‌از این حکومت‌ها مصطفی کمال پاشا که بعدها به آتاتورک معروف شد، به‌عنوان بنیان‌گذار جمهوری ترکیه شناخته می‌شود و مردم از وی به‌عنوان پدر ترکیه‌ی مدرن یاد می‌کنند. آتاتورک سرانجام در سال 1923 ترکیه‌ی امروزی را بنا نهاد و در طول مسئولیتش همواره در تلاش بود که ترکیه را مدرنیزه کند. استانبول یکی از زیباترین شهرهای این کشور است و سالانه گردشگران زیادی با تور لحظه آخری استانبول را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند. در ادامه با ابعاد مختلف این شهر بیشتر آشنا می‌شویم.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 14 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

در سال چقدر سفر می­کنید؟ چقدر کیفیت سفر برایتان اهمیت دارد؟ آیا تابه‌حال شده است که پیش از سفرتان احساس کنید به یک مرجع قابل‌اطمینان و قدرتمند برای هماهنگی­های سفر خود مثل رزرو راحت و بی­دردسر بلیط، رزرو آسودۀ یک هتل خوب و راحت و یا پیدا کردن یک تور مناسب برای سفرهای داخلی یا خارجی، نیاز دارید؟

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 7 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

با توجه به تعدد این مطالب در سایتهای مختلف من از این مورد میگذرم . و سعی میکنم بحثهای دیگری را باز کنم.

من به عنوان مشاور در زمینه ی مهاجرت به ترکیه روزانه با کیس های مختلفی روبرو میشوم.

کسانیکه به هر دلیلی تلاش میکنند اقامت ترکیه را دریافت کنند.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط admin