سالن های زیبایی خدماتی گسترده تر از آرایشگاهها دارند. در این سالن ها لاین های متعددی از حرفه آرایشگری ارائه می شود که هر یک از افراد شاغل در لاین مخصوص به خود دارای مهارت و تخصص ویژه ای می باشد، در واقع سالن های زیبایی به دلیل کثرت فعالیت از مساحت بیشتری نیز برخوردار می باشند.

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

به نام خدا

تعریف شیرپوینت

نرم افزار شیرپوینت، محصولی انعطاف پذیر و یکپارچه تولید کمپانی مایکروسافت می باشد که با هدف مدیریت تعاملات داخل سازمانی، منابع و مستندات داخل و بیرون سازمان تولید شده است. بسیاری از مشکلات درون سازمانی با استفاده از نرم افزار شیرپوینت رفع گردیده است. نرم افزار شیرپوینت، پلتفرمی تحت وب می باشد که دارای قابلیت های مختلفی از جمله مدیریت محتوا، مدیریت مستندات، ایجاد سایت، نمایش داشبوردهای مدیریتی و مدیریت ارتباطات سازمانی می باشد.

مفهوم شیرپوینت

نرم افزار شیرپوینت دارای موتور جستجوی قدرتمند می باشد که ابزاری قوی جهت پیاده سازی هوش تجاری به شمار می آید. شیرپوینت زیرساخت شرکت مایکروسافت است که جهت طراحی فرم ها و گردش کارها در نظر گرفته می شود. نرم افزار شیرپوینت جهت ذخیره سازی، اشتراک گذاری، نسخه گذاری و نگهداری محتویات و اطلاعات سازمان تولید گردیده است. نرم افزار شیرپوینت به عنوان نسخه سرور کمپانی مایکروسافت آفیس معرفی شده که محیطی مناسب جهت تعامل تیم و افراد حاضر در سازمان و شرکت می باشد.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹ با نامهای Iphone11 و Iphone 11 pro و Iphone 11 pro max

 

اپل روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، با معرفی  آیفون ۱۱ ، آیفون۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس ، سری آیفون های خود را برای سال ۲۰۱۹ دوباره تجدید کرد. این تلفن ها به ترتیب از ۶۹۹ ، ۹۹۹ دلار و ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شوند . شاید در دنیایی که عادت داریم ، بالای ۱۰۰۰ دلار برای آیفون بپردازیم ، قیمت تعجب آوری باشد.  

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

هر آنچه را که درباره ویزای تحصیلی کانادا Study Permit باید بدانید

 

 

کشور کانادا از لحاظ آموزشی دارای استاندارهای بالای آموزشی در سطح دنیا می‌باشد. این کشور دارای ۵ دانشگاه معتبر جهانی به نام‌های تورنتو، مک گیل بریتیش کلمبیا، مونترال و دانشگاه آلبرتا می‌باشد. نکته‌ای که می‌توان به اشاره کرد برای دوره‌های آموزشی که مدت زمان آن‌ها بیشتر از ۶ ماه می‌باشد نیاز به گرفتن ویزای تحصیلی کانادا دارید.

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

هود آزمایشگاهی یکی از اساسی‌ترین تجهیزات مورد نیاز در آزمایشگاه‌های صنعتی، پژوهشی و پزشکی است که جهت حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و تکنسین‌های آزمایشگاه در حین انجام کارهای خطرناک و فرآیندهای شیمیایی و آزمایشگاهی در یک فضای بسته و محدود بکار می‌رود و نقش بسزایی در حفظ سلامت کاربران و تکنسین‌های آزمایشگاه دارد.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 13 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

تمرین زبان آلمانی برای شروع چگونه می تواند صورت گیرد؟
هنگام مطالعه کلمات جدید وقتی در متن های مختلف در کتاب یا مکالمه با آن ها مواجه می شوید، به حافظه بلند مدت شما می روند و وقتی خود را تحت فشار قرار می دهید تا به روش های جدید برای ابراز عقاید و افکار خود فکر کنید، به طور خلاصه کلمات را یاد می گیرید. شما واژگان جدید را به طور طبیعی از بسیاری از جهت ها یاد می گیرید، اما خواندن لیست واژگان یکی از آن ها نیست و لازم است از انجام آن اجتناب کنید.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

باربری تهران

هر فردی تخصصی دارد و پیشه ما باربری است. در صورتی که باری دارید و قصد کرده اید آن را از محلی به محلی دیگر ارسال کنید، فارغ از آن که بار چیست و چه ویژگی هایی دارد، نیاز به یک باربری دارید. این باربری باید کار خود را جدی گرفته و تمام تلاش خود را مبنی بر حمل صحیح، اصولی و سالم بار شما به کار بندد. در این نوشته، تمرکز خود را معطوف به باربری تهران می کنیم و بررسی خواهیم کرد چگونه می توان بهترین خدمات را در این حوزه دریافت کرد. به خصوص در صورتی که اسباب کشی در پیش دارید، این نوشته را از دست ندهید.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

 

 

معرفی انواع هواکش صنعتی 

فن سانتریفیوژ(هواکش  صنعتی سانتریفیوژ)

هواکش صنعتی دمنده(فن دمنده)

هواکش صنعتی مکنده(فن مکنده)

هواکش صنعتی بی صدا(هواکش قوی بدون صدا)

هواکش صنعتی 2800 دور 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 11 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

به نام خدا

موسسه حقوقی

موسسه حقوقی ، مرکزی جهت فعالیت های وکالت است که توسط وکلای رسمی دادگستری و کارشناسان حقوق انجام می شود. از جمله امور حقوقی که در موسسه حقوقی صورت می گیرد، می توان به فعالیت های حقوقی وکیل خانواده، وصول مطالبات در روابط تجاری و مشاوره کیفری در موضوعات کیفری اشاره نمود. 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 9 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح  گیربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گیربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گیربکس اتوماتیک انجام میگیرد.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 9 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

به نام خدا

جلوبندی بنز

طراحی جلوبندی خودروی بنز، با نحوه طراحی و تولید انواع اتومبیل های دیگر متفاوت می باشد. جلوبندی بنز، به صورت جداگانه و سیستماتیک جهت محافظت بدنه کلی بنز در زمان عبور خودرو از پستی و بلندی و برخورد با نقاط خاص تعبیه شده است. یکی از مزایای قرار گیری جلوبندی بنز، تأثیر این قطعه در هندلینگ و کنترل خودرو در زمان عبور از سطوح شیب دار و پیچ ها است.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 8 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 7 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin