11 نکته بسیار مهم که قبل از لیزر موهای زائد باید بدانید

 


اما قبل از اینکه بخواهید لیزر موهای زائد انجام دهید باید به نکاتی توجه کنید :

1) فقط می توانید از شیو کردن استفاده کنید
اگر قصد لیزر موهای زائد خود را دارید نیازی نیست مانند روش‌های دیگر بگذارید موهای بدنتان بلند شوند تا بتوان لیزر کرد فقط باید قبل از مراجعه بدنتان را با تیغ بتراشید. اما اگر به تازگی برای از بین بردن موهای بدنتان از وکس یا اپیلاسیون استفاده کرده‌اید، در حال حاضر نمی‌توانید از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنید. لیزر برای از بین بردن اساسی موها به وجود فولیکول نیاز دارد و در وکس و اپیلاسیون و روش های مشابه به دلیل از بین بردن موها از ریشه، فولیکولهای مو نیز از بین می رود. برای انجام لیزر حتما ۲۴ ساعت قبل بدن خود را با تیغ اصلاح کنید.

شیو کردن بدن قبل از لیزر
شیو کردن بدن قبل از لیزر
نکته قابل توجه بعدی این که قبل از شروع درمان با لیزر و همچنین در طول پروسه درمان و وقفه های بین دو جلسه لیزر به هیچ عنوان از اپیلاسیون، وکس، الکترولایز و روش‌های مشابه دیگر که می تواند موجب گردد مو از ریشه بیرون بیاید استفاده نکنید. استفاده از تیغ و شیو کردن در این پروسه هیچ مشکلی ندارد. در پروسه درمان اجازه دهید ریزش موهای بدنتان به صورت طبیعی اتفاق بیافتد و از دستکاری آن با روش ها و ترفند های مختلف پرهیز کنید.

 

2) قرار نیست لیزر موهای زائد جادو ‌کند
در روش لیزر موهای زائد از یک لیزر آرایشی و بهداشتی بهره ‌گرفته می شود که به گونه‌ای تنظیم شده است تا بخش مورد نظر از پوست و موی شما اثر خود را بگذارد.

وقتی از لیزر موهای زائد استفاده می کنید اشعه‌های آن مستقیما بر روی فولیکول‌های مو اثر خواهد گذاشت و موهای زائدتان را از ریشه از بین‌می برند و از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری خواهد کرد. پس باید کار در مدت زمان مشخصی انجام شود

 

3) دوری از آفتاب و خداحافظی با سولاریوم و اسپری برنزه کننده
توجه داشته باشید که حداقل 1 ماه قبل از شروع روند درمانی رفع موهای زائد نباید در معرض شدید نور آفتاب قرار بگیرید پس حمام آفتاب و برنزه کردن و استخر های روباز تا اطلاع ثانوی ممنوع است. به همین جهت بهترین زمان در پاییز و زمستان و همچنین اوایل بهار است که خورشید کمترین اثرگذاری را دارد پس برای داشتن پوستی نرم و لطیف در فصل تابستان زودتر دست به کار شوید تا بتوانید از تابستان با پوستی بدون مو لذت ببرند. لیزر و برنزه بودن پوست به هیچ عنوان با هم سازگاری ندارند پس دقت کنید و ب خود و پوستتان خیانت نکنید.

 

4) حتما برای تشخیص نوع پوست به پزشک متخصص مراجعه کنید
یک حقیقت مهم و اساسی درباره لیزر این است که اثرگذاری لیزر بر روی پوست و موهای مختلف یکسان نیست. رنگ پوست، جنس و ماهیت پوست و جنس موی بدن شما در نتیجه‌گیری از درمان با لیزر بسیار موثر است (به طور مثال لیزر موهای زائد در افرادی که پوست آنها اروپایی است با افرادی که ژن آسیای دور را دارند بسیار متفاوت است و برای هر کدام نیاز به دستگاه و تعداد دفعات لیزر مخصوص است). به همین خاطر پزشک معالج شما در جلسه اول نوع پوست شما را تشخیص می‌دهد تا در طول درمان بهترین نتایج جاصل گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin